Pogoji poslovanja in način uporabe spletne trgovine

1. NAKUP

Nakup na spletnih straneh je namenjen fizičnim osebam. Nakup poteka preko varne povezave https, zaščitene s certifikatom Comodo secure.
Stranke morajo ob naročilu navesti potrebne podatke za pošiljanje naročenega blaga na določen naslov. Osebni podatki se bodo uporabljali izključno za potrebe dostave blaga na strankin naslov. Osebni podatki se bodo hranili na varni lokaciji in se ne bodo posredovali tretjim osebam. Cene veljajo tiste, ki so bile ob potrditvi naročila (izjemoma se ob izdelku izpiše cena 0,00 eur kar pomeni, da izdelka pri dobavitelju ni na zalogi in trenutno ni dobavljiv, ali je prišlo do kake napake).

Fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

2. UPORABNIKI

UPORABNIKI SPLETNE PRODAJE: Fizična oseba je izključno tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Vsebine na naši strani so zaščitene z vrstvom intelektualne lastnine in se se smejo kopirati za komercialne namane drugi subjektov. Uporaba je dovoljena samo za namene dodatnega informiranja s strani končnih kupcev.

Kopiranje vsebine brez pooblastila bo preganjano po sodni poti. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

 

3. NAROČANJE

Naročanje izdelkov se opravi na način, da izberemo želeni izdelek, če je potrebno določimo še barvo in velikost izdelka in ga s pritiskom na gumb NAKUP dodamo v košarico. Ob zaključku izbiranja izdelkov v polju košarica pritisnemo na gumb NA BLAGAJNO, kjer se bo pričel postopek zaključka naročila. Izbirate lahko med registracijo, kot GOST, ali REGISTRIRAN KUPEC. OPOZORILO: Pri registraciji kot GOST, v primeru vračila izdelka ne boste mogli kreirati vračila, ampak boste morali na prejeti račun napisati svoj TTR in nam ga skupaj z izdelkom poslati na naš naslov. Predhodno nas morate o vračilu obvestiti po telefonu. Pri vnosu podatkov, vas bo sistem spremljal in hkrati preverjal, da bodo podatki pravilno vneseni za obravnavo naročila. Pri postopku registracije je potrebno izpolniti vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, el.naslov, geslo, mesto, državo). Sistem vas bo opozoril na napako pri vnosu elektronskega naslova z obvestilom, na kakšen način lahko popravite napačno vnesen naslov ali drug podatek.

Na koncu vnosa podatkov je potrebno potrditi s pritiskom na gumb REGISTRACIJA.

Postopek zaključka naročila in sklenitve pogodbe je sestavljen iz 4 korakov (po registraciji).

3.1. Povzetek (košarica vam prikaže vse izbrane izdelke, tukaj tudi vpišete v polje kuponi kodo za znižanje, ki ste ga morda prejeli od nas). Po vpisu kode v polje je potrebno pritisniti gumb DODAJ. Na tem koraku lahko spreminjate količino izdelkov z pritiskom na + ali - poleg količine. Izdelki se odstranjujejo s pritiskom na znakec minus, ki je poleg izdelka. Po pregledu vsebine pritisnite gumb NAPREJ.

3.2. Naslovi: tukaj izberete naslov na katerega vam pošljemo naročilo. Ustvarite si lahko tudi dodatne naslove, kamor vam pošljemo naročilo (npr. poštno ležeče). Po pregledu vsebine pritisnite gumb NAPREJ.
Naročanje po telefonu: Pokličete lahko na tel. št. navedeno v spletni trgovini. Slovenski operater, klice plačate po ceniku vašega operaterja. Telefonska št. ni komercialna

PROSIMO VAS, DA V PRIMERU, DA SI PREMISLITE O NAKUPU TO TAKOJ SPOROČITE NA NAŠ MAIL SAMO Z DOGOVOROM ODSTOPAM OD NAKUPA. S TEM BOSTE PODJETJU PRIHRANILI NEPOTREBNE STROŠKE POŠILJANJA IN VRAČILA, IZDELEK PA GRE LAHKO TAKOJ NAZAJ V PRODAJO. PROSIMO, NE DELAJTE PO SISTEMU, DA NE DVIGNETE IZDELKA NA POŠTI!!!

3.3. DOSTAVA: Izberete način dostave ali prevzema. Našim strankam nudimo dva načina dostave preko Pošte Slovenije: 

Poštna dostava: Pošiljko pošljemo preko Pošte Slovenije priporočeno na vaš izbrani naslov. V primeru, da vas ni doma, vam poštar v poštnem nabiralniku pusti obvestilo, s katerim na vaši najbližji poštni poslovalnici prevzamete in plačate paket. Strošek pošiljanja po Pošti Slovenije je 3,90eur, kar vam bo sistem dodal na vrednost nakupa. Pri naročilih nad 70 eur in pri plačilu z bančnim nakazilom tega stroška ni saj poštnino plačamo mi. Na tem koraku si lahko preberete tudi vsa določila o pogojih poslovanja. Po pregledu vsebine morate dodati preklopnik v polje  "Strinjam se s pogoji poslovanja" pritisnite gumb NAPREJ.

Poštno ležeče: 

Poštno ležeče je način pošiljanja pošiljk na poslovalnice Pošte Slovenije. Prejemnik si izbere katerokoli slovensko poslovalnico, vendar je potrebno napisati točno številko poštne poslovalnice (1000 Ljubljana NI dovolj). Namesto naslova (ulica, cesta in hišna številka) se na pošiljko izpiše Poštno ležeče. Tako kot pri pošiljanju na dom, je čas potovanja pošiljke do 3 dni (ponavadi 1 dan). Prejemnik pošiljke tako na dom ne dobi NOBENEGA obvestila o čakajoči pošiljki. Točen dan odpošiljanja pošiljke stranka prejme po elektronski pošti oz. po SMS sporočilu. Pošiljka na izbrani pošti čaka na prevzem 15 dni.

Primer naslova:
Janez Novak
Poštno ležeče
1103 Ljubljana

Dodatne storitve Pošte: 

Dodatne storitve pošte npr. klic poštarja pred dostavo, oznaka Osebna vročitev,... se plačajo dodatno po ceniku Pošte Slovenije. Če želite dodatno storitev napišite to v okenček ob zaključku naročila.
  

3.4. NAČINI PLAČILA: 

V naši spletni trgovini lahko izbirate med tremi načini plačila:

  • plačilo po povzetju – naročene izdelke plačate dostavljalcu Pošte Slovenije ob prevzemu pošiljke
  • bančno nakazilo (brezplačna dostava) – po oddaji naročila dobite prek e-pošte podatke za plačilo, na osnovi katerih plačate naročene izdelke preko vaše spletne banke ali s položnico na banki ali pošti. Naročilo bo odposlano, ko prejmemo vaše plačilo.
  • preko sistema PayPal – ste preusmerjeni varno povezavo na PayPall račun. Pri tem mi ne dobimo nikakršnih podatkov o vaši kreditni kartici, dobimo samo podatke: ime in priimek kupca, naslov in potrdilo o plačilu. Plačnik - kupec v spletni trgovini mora biti ista oseba, kot je lastnik PayPall računa in elektronskega naslova. V naši spletni trgovini vam za plačila preko PayPall-a ne zaračunavamo provizije, ni pa brezplačne poštnine do zneska 70 eur.
    * Plačilo izdelkov pri osebnem prevzemu je možno samo z gotovino


Plačilo po povzetju: Pošta Slovenije obračuna 1,05 EUR stroškov plačila do vrednosti 98 EUR, nad to vrednostjo je provizija Pošte 1,07% zneska odkupa. Nad vrednostjo paketa 501 € pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 € + 0,30% od vrednosti. Ta provizija gre k Pošti Slovenije in ni v nikakršni zvezi z našo spletno trgovino, saj gre za njihove stroške - položnica.

Strošek direktnega nakazila na naš TRR se obračuna po cenikih bank (spletno nakazilo običajno okoli 0,39EUR za nakazilo; prosimo, preverite cenik vaše banke). Zato kupcem svetujemo, da se poskušajo posluževati direktnega plačila, kar je to za njih najcenejša izbira. Trenutno ne sprejemamo bančnih kartic, zato nam NE posredujte podatkov v nobenem primeru. Če bi sistem od vas to zahteval, nas o tem nemudoma obvestite.

Po izbiri načina plačila je potrebno pritisniti na gumb POTRJUJEM NAROČILO z obveznostjo plačila. S tem je naročilo potrjeno in sklenjena pogodba med prodajalcem in kupcem. Kupec lahko v vsakem koraku oddaje naročila spreminja svoje podatke s pritiskom na ustrezen zavihek (POVZETEK KOŠARICE, DOSTAVA, NASLOV, NAČIN PLAČILA). Pri popravkih vas bo sistem obvestil o morebitnih napakah z ustreznim obvestilom, kjer je tudi navedeno kako odpraviti napako.

Vsa naročila kupca so dostopna po prijavi v spletno trgovino v polju MOJ RAČUN, kjer lahko po vaših željah urejate vaše podatke o naslovu in izpišete vaše račune. Vsa naročila se hranijo trajno in se lahko natisnejo v vsakem trenutku. Če boste naročali kot GOST vam sistem ne bo beležil vaših nakupov in ne boste mogli narediti vračila blaga preko obrazca, ampak nas boste morali obvestiti po telefonu ali elektronski pošti. Obiskovalcem svetujemo, da opravijo registracijo uporabniškega računa kot kupci. Povprečni čas od naročila do dostave je 7 dni.

Izdelki, ki imajo oznako DOBAVA TAKOJ bodo odpremljeni najkasneje v roku 2 delovnih dni, običajno že isti dan. V primeru kombinacije izdelkov, ki so na zalogi in izdelkov z rokom dobave 5 - 12 dni se počaka na celotno naročilo in se nato odpošlje skupaj. Če stranka želi, da ji pošljemo vnaprej izdelke na zalogi, nam naj to vpiše v opombo naročila.

 

4. ZAVRNITEV NAROČILA

ZAVRNITEV NAROČILA: Greta Avsec s.p. lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo odposlano, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti ali da zaradi dnevne spremembe zaloge določenega artikla ni mogoče dobaviti, naročilo zavrne. (izjemoma se ob izdelku izpiše cena 0,00 eur kar pomeni, da izdelka pri dobavitelju ni na zalogi in trenutno ni dobavljiv). Stranka lahko prekliče naročilo do trenutka, ko prejme obvestilo o odpošiljanju naročila. S preklicem naročila se razdre tudi pogodba med prodajalcem in kupcem. Po prejemu obvestila o odpošiljanju je potrebno sprožiti postopek vračila izdelka.  

5. KOMERCIALNI POGOJI in POGODBA

KOMERCIALNI POGOJI: Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko www.zaodrasle.si. 

S potrditvijo naročila fizična oseba nepreklicno soglaša s prodajnimi pogoji podjetja Greta Avsec s.p. Trajanje POGODBE, ki je ustvarjena na podlagi naročila, je omejeno na čas, dokler naročilu ne poteče zakonsko predpisan čas za reklamacijo in vračilo izdelkov. V primeru vračila izdelkov se obračuna cena izdelkov v končnem naročilu in se vrne razlika na naročnikov TTR, ki ga mora stranka posredovati samo ob vračilu izdelkov. Pogodba med kupcem in prodajalcem je račun in je shranjen na setrežniku podjetja. Kpoija je dostopna na poziv s strani kupca.

 

6.VRAČILA IZDELKOV, PREKLIC NAROČILA IN REKLAMACIJE

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. Razloga za vračilo vam ni potrebno navesti, bomo pa veseli vsake povratne informacije, ki nam bo omogočila naše izdelke in storitve izboljšati. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora kupec vrniti v roku 30 dni od odstopa od pogodbe. Odstop se šteje tudi, če je izdelek kupec vrnil brez obrazložitve.

Za vračilo ali reklamacijo bo najenostavneje, če nas obvestite na e-naslov prodaja@zaodrasle.si ali po telefonu 070 228 121

Lahko pa izpolnite obrazec za vračilo blaga, ki vam je na voljo v meniju Moj račun na naši strani. V zavihku Moja naročila izberete naročilo, ki ga želite vrniti ali preklicati. Ob preklicu naročila v polje DODAJ SPOROČILO vpišite, da želite preklicati celotno naročilo ali samo določene izdelke. Nato pritisnite gumb POŠLJI. V kolikor ob vračilu izdelkov ne želite podati razloga za vračilo, v polje RAZLOG ZA VRAČILO vpišite samo VRAČILO. Nato pritisnite gumb OBRAZEC ZA VRAČILO.
Po izpolnitvi spletnega obrazca in odobritvi vračila z naše strani nam lahko blago vrnete preko Pošte Slovenije.

Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa je dolžan nositi kupec. Strošek pošiljanja je po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. 
Izdelke, ki jih želite vrniti morate poslati v nepoškodovani originalni embalaži in v škatli v kakršni ste jih prejeli, da se med pošiljanjem ne poškodujejo. Priporočamo, da odpošljete priporočeno, ker za izgubljene pakete ne odgovarjamo!
Izdelkov poslanih v oblazinjeni ali navadni kuverti ne bomo sprejeli! Prav tako NE sprejemamo paketov z odkupnino, saj vam bomo denar vrnili na vaš TRR.

OPOZORILO: Izdelkov, ki so naročeni na izrecno željo stranke (npr.izdelki, ki jih ni na naši strani,...) ni možno vrniti. Naročiimo jih samo v primeru predplačila.

Artikli za vračilo morajo biti v originalni embalaži, v nespremenjeni količini, neodprti, nepoškodovani in nerabljeni (pomerjanje spodnjega perila je izvzeto). 

Iz zdravstveno - higienskih razlogov se v našem podjetju nagibamo k tem, da naj kupljenega blaga ne bi vračali, saj gre za trgovanje z izdelki za intimno rabo. Vrnjenemu izdelku mora biti priložena kopija računa, ki ste ga prejeli ob nakupu v naši spletni trgovini. Vračilo kupnine bomo izvršili v roku sedmih delovnih dni od dneva prejema blaga na našem podjetju.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili), ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

POMEMBNO OBVESTILO KUPCEM! POGODBA IN ODSTOP OD POGODBE

1. S potrditvijo in s strinjanjem s pogoji poslovanja, se stranka z elektronsko pogodbo zaveže k nakupu naročenega izdelka. Stranka se izrecno zaveda, da je s strinjanjem s pogoji poslovanja seznanjena, da sklenjena pogodba ni pretrgana dokler ni blago prevzeto ali preklicano. Pogodbe ni več mogoče preklicati od trenutka, ko je bilo blago odposlano na njen naslov!

2. Pogodba/račun je shranjen na strežniku podjetja Greta Avsec s.p. kopija vam je dostopna na vašo zahtevo

3. Ne prevzem pošiljke ni odstop od pogodbe. Kupec je po prejemu obvestila, da je bila pošiljka oddana v dostavo, pošiljko dolžan prevzeti in plačati kupnino v celoti. Za morebitna vračila veljajo pogoji navedeni v zgornjem odstavku. 

7. GARANCIJA


Pri uveljavljanju garancije poslujemo po zakonu o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema garancije ni, razen v primeru, ko je navedeno, da proizvajalec daje garancijo za brezhibno delovanje. Kliknite na: Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje. Če se zgodi, da izdelek ob prevzemu ne deluje, ga morate vrniti v originalni embalaži!

8. SEZNANITEV Z ODGOVORNOSTJO PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami VZPot

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku (v roku dveh mesecev od dneva ko je bila napaka odkrita) in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prijemu, če je obstoj napake na blagu oz. nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

9. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil bodo varovani kot poslovna skrivnost. Spletna trgovina zaodrasle.si ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov trgovine.

10. Obvestila/novičke

Če kupec soglaša s prejemanjem novičk in posebnih ponudb podjetja Greta Avsec s.p. mu jih pošiljamo največ 1x mesečno, hkrati pa ima vso pravico dovoljenje preklicati preko spletnega vmesnika, kjer vpiše vsaj elektronski naslov z katerim se je prijavil v spletni trgovini.

Povezava na zakon o varstvu potrošnikov

11. VRAČILO V 14-IH DNEH (ODSTOP OD POGODBE)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To lahko stori pisno na e-naslov prodaja@zaodrasle.si, po telefonu 070 228 121 ali z obrazcem, ki ga lahko priložite vrnjenim izdelkom. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunana po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Najenostavneje bo, če nas obvestite na e-naslov prodaja@zaodrasle.si

Druga možnost je preko obrazca za odstop od pogodbe je na voljo tukaj

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe ter zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

Vračilo vrnjenih izdelkov  v roku za odstop od pogodbe s strani potrošnika se šteje kot sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili naročilo lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva, v višini vplačanih sredstev

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • če izdelek vrnete osebno na prevzemno mest,o dajte izdelek na vpogled referentu,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat če nameravate ta izdelek vrniti
  • Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

12. PRAVNO VARSTVO, PRITOŽBE IN SPORI

S 10.5.2016 je stopilo v veljavo izvensodno reševanje morebitnih sporov med kupcem in prodajalcem v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ki na sistemski ravni ureja izvensodno reševanje sporov (IRPS), ki izvirajo iz pogodbenih razmerij med kupci in ponudniki blaga.


Pritožbeni postopek: v kolikor imate kakršne koli nejasnosti oz. bi želeli podati kakršnokoli pritožbo nam lahko pišete na prodaja@zaodrasle.si, nas v uradni urah pokličete na 070 228 121 ali nas pisno obvestite na naslov ponudnika spletna trgovina zaodrasle.si Greta Avsec s.p. Kašeljska c. 56 Ljubljana

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom tega člena.

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s >Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov<, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani  www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Pogoji poslovanja veljajo od 1.3.2014 do preklica oz. spremembe.

Greta Avsec s.p. Kašeljska c.56 1260 Ljubljana: prodaja@zaodrasle.si